Hírek / Kormányzati ügyfélvonal segíti az elektronikus ügyintézés használatát

Kormányzati ügyfélvonal segíti az elektronikus ügyintézés használatát

2020.12.21.

Tisztelt Ügyfelek!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát. A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:  

- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;  

- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;  

- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;  

- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;  intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás

- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.




« Vissza az előző oldalra!

- Magyar - Angol - Német - Szlovák